آموزش سئو

ساخت وبلاگ

از نگاه ما، دست‌کم سه فعالیت وجود داراست که بایستی گزینش فرمایید برای کدام یک از عبارات کلیدی یا این که لغت ها کلیدی آموزش سئو می بایست پست های وب لاگ خویش را باصرفه نمایید:

یک واژه کلیدی متمرکز پیدا نمائید که اشخاص بیشتر آن‌ها را جست و جو می نمایند
درباره وسعت جست و جوی‌بار کلیدواژه کانونی تفحص فرمائید
کلمه و واژه کلیدی اساسی پیشنهادی خویش را به گوگل متصل فرمایید!
بیایید یه خرده راجع به این فرآیند توضیح دهیم:

1 یک کلمه و واژه کلیدی متمرکز پیدا فرمائید آکادمی رایا پارس که اشخاص بیشتر آن‌ها‌را جست و جو می نمایند
همانگونه که در ابتدا بیان شد، استراتژی و بازرسی کلمه ها کلیدی شما بایستی ایده ای از آن چه می‌خواهید در زمینه ی آن بنویسید به شما بدهد. درصورتی که هنوز استراتژی عبارات کلیدی ندارید، بایستی حقیقتاً یک استراتژی مطلوب ساخت فرمایید.

کلمه ها کلیدی دم بلند
در‌صورتی‌که می‌خواهید یک پست یا این که ورقه برای سکو بندی در موتور های جست و جو با صرفه باشد ، میتوانید با غرض قرار دادن لغات کلیدی دنباله دار ، شانس توفیق خویش را ارتقا دهید . لغت ها کلیدی دم بلند اکثر زمان ها دارنده لغت ها بیشتری میباشند و کمتر از کلمه ها کلیدی “head” در موتور های جست و جو، جست و جو می گردند. البته محبوبیت کمتر به معنای رقابت کمتر میباشد و شانس تبدیل شدن به سکو اولیه با این کلیدواژه های کانونی معمولاً بیشتر میباشد.

ابزاری که به شما یاری می نماید کلمه ها کلیدی دم بلند را پیدا فرمائید
هنگامی استیناف در خصوص کلید what is seo کلمه و واژه خویش را اجرا دادید و از پیشین ایده ای درباره آنچه میخواهید بنویسید دارید، می‌توانید با به کارگیری از ابزارهای گوناگون استیناف لغت ها کلیدی، گونه های مختلفی از آن عبارت کلیدی یا این که عبارت های مرتبط را پیدا نمائید. برای مثال ، میتوانید از ابزاری مانند Answer the Public  برای یافتن سوالاتی که عموم در زمینه‌ی یک قضیه خاص دارا‌هستند به کارگیری فرمائید. این به شما انبوهی از دیدگاه نو و الهام بخشیدن برای مقاله های تازه میدهد.

البته، در آپ تو دیت رسانی های اخیر Yoast بهینه سازی  این فعالیت برای شما سهل و آسان خیس گردیده‌است، در پلاگین Yoast سئو ، اینک یک خصوصیت به طور کاملً نو برای شما ارائه شد‌ه‌است: یک پارچه سازی SEMrush برای کشف کردن به راحتی لغات کلیدی مرتبط که اشخاص جست و جو می نمایند. به این ترتیب ، هنگامی میدانید چه چیزی درباره ی آن بنویسید ، میتوانید روی “اخذ عبارت های مرتبط ” در تحت عبارت مهم متمرکز خویش کلیک نمائید و بفهمید اشخاص چه اصطلاحاتی را موتور های جست و جو ، جست و جو می نمایند و حتی درباره وسعت و فرآیند کلیدواژه کانونی ، داده ها بیشتری حصول می نمایند

2  درباره وسعت جست و جو برای عبارت کلیدی خویش بازرسی فرمائید
زمانی که یک عبارت جست و جوی بار وقت گیر پیدا کردید و میخواهید برای آن کلیدواژه کانونی جايگاه بندی فرمائید ، می بایست عملکرد فرمائید تا جست و جوهای متعددی برای آن کلمه و واژه کلیدی یا این که عبارت جست و جو اعمال دهید. استعمال از این تکنیک به کارایی متعددی نیاز دارااست: به مکان تفحص در ارتباط لغت ها جست و جو در Google  Adwords  یا این که گوگل ترندز می‌توانید فعلا به راحتی عبارات کلیدی مرتبط یا این که زمانبر را در Yoast بهینه سازی اخذ کرده و اطلاعاتی مرتبط با وسعت جست و جو (هر یکسری وقت یک توشه در یک عصر معلوم جست و جو گردیده) و پروسه ها (که به چه شکل با سپری شد مجال عوض شده میباشد) نیز پیدا فرمایید! اینک میتوانید به راحتی کلمات کلیدی مرتبط را مقایسه کرده و در ارتباط اینکه کدام یک از عبارت کلیدی اساسی را در پست های فعلی یا این که پست های دیگر خویش متمرکز نمائید ، تصمیم بگیرید!

سئو پست شما برای کلمه ها کلیدی مرتبط قادر است چگونگی محتوای شمارا بهبود بخشد: این سبب ساز می‌شود گوگل برای شما جامع تر و شل خیس باشد.

آموزش سئو...
ما را در سایت آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو, نویسنده : علی سلطانی seotraining1 بازدید : 85 تاريخ : دوشنبه 31 مرداد 1401 ساعت: 14:30

یک کدام از دیگر از ایرادات رایج در مقاله نویسی بهینه سازی به کارگیری پیوند‌های بی‌چگونگی میباشد. دقت داشته باشید آموزش سئو که چگونگی پیوند‌های فرنگی از محتوای ورقه مداقه بیشتری داراست. به همین برهان بایستی اعتقاد نتایج فرمایید که محتواهای تارنما را به وبسایت‌های دارای اعتبار پیوند دهید. به هر سایتی به راحتی متکی بودن نکنید. همینطور پیوند‌هایی که از دیگر وبسایت‌ها به دست می آورید، در همت تارنما شما اثر گذار میباشد. چون منجر می شود در بعدی ترافیک متعددی به سمت وبسایت روانه گردد.

یک کدام از اقدامات خطاها بخش اعظمی از اشخاص در حین پیوند‌سازی، به کارگیری از انکر تکست ناکارآمد میباشد. این ایرادات خرد، آکادمی رایا پارس سئوی وبسایت را به هدر می دهد. چون ربات‌های موتورهای کاوش بدین ارتباطات اعتنا متعددی دارا‌هستند. از سوی دیگر برای خواننده هم اصلی می باشند. برای همین می بایست از عبارت «اینجا را کلیک نمائید» برای متن لنگر دوری کنید.

آغاز مطمئن گردید که متن لنگر اثر گذار و کیفیت بالا میباشد. چون بی‌چگونگی بودن انکر لینک و پیوند که پیش از اینً هرزنامه تلقی شد‌ه‌است، محتوای شما‌را هم به تحت میکشد.

ازیادبردن لینک و پیوند داخلی یکی‌از ایرادات رایج در seo
وقتی که برای محتواهای وبسایت از پیوند‌های داخلی به کارگیری می کنید، به یوزرها برای گشت و گذار در وبسایت یاری می کنید. what is seo ولی در این باره نیز خطاهای متعددی وجود دارااست که می بایست مراقب باشید. شما برای پیوند دادن یک محتوا به بقیه صفحه ها وب سایت نمی‌توانید آزادانه شغل نمائید. در این حالت هر کاغذ‌ای را برای پیوند‌دهی استعمال کرده و سبب حاد شدن seo تارنما می شوید.

پس برای دوری از خطاها رایج در seo بایستی صفحه های بلندتر وبسایت را پیدا فرمائید و بعد از آن پیوندهایی را به آنها بدهید. این روشی میباشد که سبب ارتقا یک برگه میگردد. در حالتی که راجع‌به اعتبار لینک و پیوند صفحه ها متبوع هیچ اطمینانی ندارید، خوب میباشد از این شغل صرف‌لحاظ نمائید.

همینطور پیوند‌دهی داخلی در وبسایت نباید غیرطبیعی به حیث رسد. پس بیشتراز حد پیوند داخلی در محتوا قرار ندهید. موتورهای کاوش بدین فعالیت عشق‌ای ندارند و آن را یک شیوه متقلبانه قلمداد می‌نمایند. یوزرها هم نمی خواهند بر روی هر واژه یا این که عبارتی که میروند، لینک و پیوند داشته باشد.

عدم سرمایه‌گذاری برای seo تارنما
باصرفه‌سازی وبسایت یک فرایند زمان بر دوران و بغرنج میباشد. یعنی نمی‌توانید فقط با ساخت‌و‌ساز محتوای کیفیت عالی و گزینش کلمه ها کلیدی مطلوب به آن دل ببندید و درانتظار بالا داخل شدن صفحه ها وبسایت خویش باشید. پس بایستی به چگونگی تلاش تارنما هم دقت نمائید. امروزه بیشتراز 85 درصد از یوزرها وب، از روش موبایل وارد وبسایت می گردند. پس ما یحتاج میباشد که آغاز تارنما خویش را برای یوزرها تلفن همراه‌های همپا باصرفه‌ فرمایید. این به عبارتی فاکتور ریسپانسیو بودن میباشد که بوسیله طراحان و اپلیکیشن‌نویس‌ها اجرا میگردد.

یکی‌از مشکلات رایج در seo بی‌توجهی به ریسپانسیو کردن وبسایت میباشد. درصورتی که تا به امروز بدین مسئله اندیشه نکرده‌اید، ممکن میباشد مرتبه‌ی تارنما شما در موتورهای کاوش به خطر بیفتد. همین قضیه سبب ساز کم شدن سرعت لود صفحه ها هم میشود. چون یوزرها انتظار دارا‌هستند صفحه های وبسایت در زمان فرصت کوتاه لود شوند.

پس در حالتی‌که پس از مدتی SERP وب سایت به شدت کاهش یافت، نباید تعجب نمایید. برای اینکه خطاها مرتبط با کاهش سرعت وب سایت را نظارت فرمایید، میتوانید از ابزارهای آنلاین مانند Pingdom و GT Metrix برای آزمایش سرعت وبسایت خویش استعمال فرمائید. این ابزارها به خیر به شما میگویند که ادله کاهش سرعت تارنما چیست و شما هم به راحتی می توانید آن را برطرف نمائید.

آموزش سئو...
ما را در سایت آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو, نویسنده : علی سلطانی seotraining1 بازدید : 95 تاريخ : يکشنبه 30 مرداد 1401 ساعت: 15:33

شما می‌توانید با فراگیری گوگل کیورد پلنر آن را طوری تهیه نمائید آموزش سئو که تنها لغت ها کلیدی را با رقابت “تحت” ، “میانگین” یا این که “زیاد” به شما علامت دهد.

به خاطر داشته باشید: Google Keyword Planner  برای Google Ads پیاده سازی گردیده‌است خیر بهینه سازی.

به این ترتیب نمره “رقابت” در اینجا تنها به رقابت Adwords اشاره داراست (خیر اینکه چقدر واژه کلیدی برای جايگاه بندی در حاصل جستجوی ارگانیک Google رقابتی میباشد). به این ترتیب سفارش می‌کنیم این نصیب را خالی بگذارید.

اشتراک تبلیغات یا این که Ad Impression Share

گشوده هم  این تهیه و تنظیم صرفا در Adwords انجام می گردد. آکادمی رایا پارس براین اساس به خیال seo می اقتدار از این غربال دیده پوشی کرد.

Top of page bid

این پولی میباشد که انتظار دارید پرداخت نمایید تا تبلیغ شما در بالای شیت برای آن واژه کلیدی نشانه داده خواهد شد.

(پیش از اینً این بخش  “هزینه برای هر کلیک” یا این که “CPC” نامیده می‌شد)

پیشنهادات بالای برگه یک شاخص پروکسی برای مقصود تجاری میباشد. بدین ترتیب در شرایطی که تنها میخواهید عبارات کلیدی متبوع خریداران بالقوه را غرض قرار دهید، میتوانید این مقدار را به مقدار دلاری تهیه نمائید.

همان طور که می‌بینید، دو آیتم “دامنه بالا” و “دامنه معدود” وجود دارااست.

ما “دامنه معدود” را روی یک سری دلار تهیه و تنظیم کرده ایم. از این شیوه میتوانیم عبارات کلیدی را سوای هیچ قصد تجاری غربال کنیم.

اشتراک ایمپرشن ارگانیک

تارنما شما در حاصل ارگانیک برای هر واژه کلیدی ظواهر میگردد. (اعتنا: برای استعمال از این خصوصیت بایستی اکانت سرچ کنسول گوگل خویش را به Google Adwords متصل فرمایید).

شرایط میانگین ارگانیک

جایی که برای هر واژه و کلمه کلیدی what is seo در Google Organic (به صورت میانگین) سکو بندی میکنید. برای این فعالیت بایستی به GSC متصل گردید.

بدین ترتیب این برای غربال میباشد.

واپسین خصوصیت کاغذ حاصل عبارات کلیدی که می بایست از آن مراقب باشید “جستجوی خویش را پهناور خیس نمائید”.

این یک خصوصیت نو میباشد که کلمه ها کلیدی را به شما آرم میدهد که تا حدودی با اصطلاحاتی که تایپ نموده اید، مرتبط میباشد.

آموزش سئو...
ما را در سایت آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو, نویسنده : علی سلطانی seotraining1 بازدید : 85 تاريخ : شنبه 29 مرداد 1401 ساعت: 14:23

در‌این نصیب میخواهیم نحوه ها و تکنیک های مختلفی را برای حذف صفحه ها ایندکس گردیده از گوگل به شما معرفی کنیم و شما می‌توانید شیوه مطلوب خیس را گزینش نمائید.

محتوای خویش را حذف و یا این که آپ تو دیت فرمائید.
پیش از استعمال از برچسب no index ، آموزش سئو تصمیم بگیرید که با چه نوع محتوایی رمز و شغل دارید: درصورتی که محتوای متبوع از نوع سری میباشد ، محتوا را از تارنما خویش بردارید و  یا این که اعتقاد و باور نتیجه ها فرمایید که امنیت در شیت فعال میباشد تا خزنده ها نتوانند به محتوای نگهداری گردیده با سر عبور دسترسی پیدا نمایند.

در شکل نیاز میتوانید شیت را حذف نمایید و کد موقعیت 404 (یافت نشد) یا این که 410 (از فی مابین رفته) را ارائه دهید ، اندکی بعد از خزیدن دوباره ورقه ، ورقه از فهرست برداشته میگردد. تا‌هنگامیکه حذف نشود ، ورقه ممکن میباشد در نتیجه ها کاوش نماد داده خواهد شد. حتی در شرایطی‌که خویش شیت دیگر در دسترس نباشد ، یک ورژن مخفی از ورقه ممکن میباشد به صورت موقت در دسترس باشد. آکادمی رایا پارس در صورتیکه محتوا را تماما حذف کردید ، مسلماً ریدایرکت 301 را تهیه و تنظیم نمایید تا یوزرها بجای مواجه شدن با شیت خطای 404 به یک برگه مربوطه ارسال شوند.

در حالتی که محتوا صرفا نیاز به به روزرسانی دارااست ، تغییرات خویش را در داشبورد وردپرس خویش جاری ساختن فرمائید و آنگاه با وارد کردن URL در سرچ کنسول به گوگل اذن دهید تا سریعاً فهرست بندی گردد. در شرایطی که این محتوای تکراری میباشد (مثلا ، هر بلوکی از محتوا که بیشتراز یک توشه در سراسر وب سایت ظواهر میگردد) که می بایست در وبسایت شما باقی بماند ، محتوا را همان طور که است نگه دارید و بعد برچسب تازه ایندکس را در شیت هایی که نمی‌خواهید فهرست بندی شوند ایفا نمائید.

خلال این ، لینک و پیوند rel = canonical را به برگه متبوع برای نمایه سازی طراحی نمائید. درین مرحله از حذف صفحه ها ایندکس گردیده از گوگل ، what is seo می‌توانید شکیبایی فرمائید تا گوگل تارنما شما‌را مجدداً کاوش نماید و محتوا می بایست از حاصل کاوش بیرون گردد یا این که به صورت اتومات آپدیت خواهد شد.

از NOINDEX به کار گیری فرمایید.
با به کارگیری از مقدار ربات های گوناگون NOINDEX ، URL موردنظرتان از فهرست موتور جستجوی مایکروسافت بینگ و بقیه موتورهای کاوش که به برچسب noindex عکس العمل آرم می‌دهند حذف می‌گردد. این کد به موتورهای کاوش میگوید که یک ورقه را از فهرست حذف نمایند.

برای مشاهده این برچسب ها ، یک موتور کاوش می بایست بتواند صفحه ها را خزش نماید – بدین ترتیب مطمئن گردید که در پوشه robots.txt مسدود نشده باشند . ست از روش یک کد فارغ از فهرست ، میتوانید صفحه ها وردپرس را سوای اضافه کردن گذرواژه یا این که اعمال پروسه غامض از Google حذف فرمائید. برای اجرا این فعالیت ، صرفا برچسب متا no-index را به ورقه خویش اضافه نمائید و مقدار عنصر متا را بر روی NOINDEX تهیه نمائید. با اضافه کردن مورد ها پایین ، URL  از فهرست حذف شود:

در صورتیکه ورقه از قبلی دارنده عنصر متا ربات با مقدار INDEX باشد ، میتوانید به آسانی آن را با NOINDEX جایگزین نمائید. بعداز افزودن این کد بایستی درانتظار بمانید تا URL متبوع از فهرست گوگل حذف گردد.

آموزش سئو...
ما را در سایت آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو, نویسنده : علی سلطانی seotraining1 بازدید : 85 تاريخ : پنجشنبه 27 مرداد 1401 ساعت: 14:15

در تارنما های وردپرسی این زمان فوق العاده وجود دارااست که سئو مسیر Critical Rendering در وردپرس را به امداد پلاگین ها جاری ساختن دهیم. پلاگین های زیادی برای این شغل در دسترس می باشند. میتوانید صرفا از یکی‌از آن‌ها استعمال نمایید و یا این که از تعدادی پلاگین به طور هم زمان به کارگیری فرمائید. آموزش سئو به‌دنبال به 3 تا از شایسته ترین پلاگین ها برای seo مسیر وردپرس اشاره می‌کنیم. در واقع با استعمال از یک و یا این که یکسری تا از این پلاگین ها، کل شرایطی که در ابتدا برای سئو مسیرCritical Rendering  گفتیم، پوشش داده می‌شوند.

1) پلاگین W3 Total Cache

این پلاگین به طور تقریبً آحاد پروسه مراحل سئو Critical Rendering Path را پوشش می‌دهد. مهم‌ترین قابلیت و امکان های این پلاگین عبارتند از:

کش کردن HTML (نوشته ها و کاغذ ها)، CSS و جاوا اسکریپت در یاد دیسک یا این که CDN
کش کردن نتیجه ها جست و جو، اشیای مقر داده و اشیای وردپرس
خرد سازی HTML (نوشته ها و شیت ها)
خرد سازی جاوا اسکریپت و CSS
سئو جاوا اسکریپت با خواص های async و defer
کش کردن مرورگر با استعمال از cache-control، آکادمی رایا پارس هدرهای منقضی گردیده و تگ های موجودیت
فشرده سازی HTTP (فشرده سازی GZIP)
اکران حاصل ابزار آزمایش سرعت Google PageSpeed در داشبورد وردپرس
و … .

2) پلاگین WP Super Cache

یکی‌از دیگر از پلاگین های دوستداشتنی برای سئو مسیرCritical Rendering  در وردپرس، WP Super Cache میباشد. این پلاگین به اندازه W3 Total Cache جامع و بی نقص وجود ندارد؛ البته برای یوزرها مبتدی مطلوب خیس میباشد.

WP Super Cache  دربرگیرنده قابلیت و امکان های کش کردن و فشرده سازی HTTP میباشد؛ البته امکان های خرد سازی منابع و سئو جاوا اسکریپت با خواص های defer و async در‌این پلاگین در دسترس وجود ندارد. ولی در هر هم اکنون این افزونه دارنده بیشتراز یک میلیون نصب فعال میباشد و بها به کارگیری را دارااست.

 

3) پلاگین Autoptimize


این افزونه نیز با بیش تر از یک میلیون نصب فعال، جزو دوست داستنی ترین پلاگین ها برای seo مسیر Critical Rendering در وردپرس میباشد. what is seo در‌این پلاگین یک برگه برای مورد های متعدد داریم که به تعدادی قسمت تقسیم شد‌ه‌است. درین کاغذ رئیس تارنما میتواند به طور غیر وابسته HTML، CSS و جاوا اسکریپت را تنظیمات نماید. خلال این میتوانید منابع خرد گردیده را روی یک دیسک و یا این که روی CDN تحت عنوان پوشه های اثبات کش فرمایید.

آموزش سئو...
ما را در سایت آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو, نویسنده : علی سلطانی seotraining1 بازدید : 76 تاريخ : چهارشنبه 26 مرداد 1401 ساعت: 14:49

یک واژه کلیدی دم بلند مدام به معنای واژه و کلمه ای وجود ندارد که وسعت کاوش و یا این که محبوبیت بالایی دارااست. کلمه و واژه کلیدی دم بلند واژه و کلمه یا این که عبارتی میباشد که بسیار خاص میباشد آموزش سئو و معمولاً وسعت جستجوی متعددی ندارد. اگرچه لغات کلیدی دم بلند منزلت بهتری در نتیجه ها موتورهای کاوش دارا‌هستند، ولی رقابت بسیار کمتری برای آنها وجود داراست. بدین ترتیب در صورتیکه واژه کلیدی دم بلندی را استعمال فرمایید که بسیار مربوط به مخاطبان شما باشد، می‌توانید مرتبه بالاتری را استخراج نمایید.

با حدس مشتریان خویش محتوای باکیفیت ساخت و ساز نمایید.
همان گونه که تا قبل از این بیان شد، غرض مهم seo یاری به بازدیدکنندگان تارنما شما برای یافتن محتوای گزینه نیازشان میباشد. در بهینه سازی، آکادمی رایا پارس محتوا نقش بسیار کلیدی دارااست و این یعنی محتوای با باکیفیت بایستی حق تقدم اساسی شما باشد. برای هر کاغذ اینترنت، بایستی یک واژه کلیدی تفحص گردیده را غرض قرار دهید، ولی از مالامال کردن محتوا با این کلمه و واژه کلیدی دوری کنید. در ازای، تمرکز شما بایستی روی تایپ کردن محتوایی باشد که مشتریان بالقوه شما آن را موثر بدانند. محتوای کیفیت عالی محتوایی میباشد که به پرس و جوی‌بار جستجوی آنها جواب میدهد و دیدگاه و اطلاعاتی را ارائه میدهد که در مکان دیگری نمی اقتدار آنها را یافت.

یک تحقیق فنی و بدون نقص از وبسایت خویش ایفا دهید.
برای ساخت‌و‌ساز یک استراتژی پیروز برای seo، آغاز بایستی روئت کرد کلی از سعی فنی تارنما خویش داشته باشید. برای پژوهش تارنما خویش از نگاه فنی عالی میباشد مفاد ذیل را در لحاظ بگیرید:

کدهای 404، 401، 410، 503، 505
ساختار تارنما و پیوند های داخلی
URL های تکراری و اشتباهات محتوای تکراری
نقشه وب سایت XML و داشتن فولدر robots.txt
گواهینامه SSL
seo منفی (بک لینک و پیوند های مضر که به سایت شما اشاره می نمایند)

برطرف کردن ایرادات مرتبط با خزیدن و نمایه سازی را در حق تقدم قرار دهید.
زمانی که تارنما املاک خویش را برای موادتشکیل دهنده فنی نظارت کردید، بایستی روی رفع ایرادات مرتبط با ایندکس و نمایه سازی صفحه ها تمرکز نمائید.  what is seo شما میتوانید شایسته ترین محتوای عالم را داشته باشید، ولی در شرایطی‌که بوسیله موتورهای کاوش خزیده و ایندکس نشود، ارزشی از لحاظ seo نخواهند داشت. اشکال مشکلاتی که میتوانند بر خزیدن تأثیر بگذارند عبارتند از پیوند های شکسته، URL های کهن، نقشه وبسایت اشتباه، تکراری بودن برگه و سرعت بار گذاری زیر.

آموزش سئو...
ما را در سایت آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو, نویسنده : علی سلطانی seotraining1 بازدید : 81 تاريخ : سه شنبه 25 مرداد 1401 ساعت: 16:05

دو نوع Ranking Signal یا این آموزش سئو که به عبارتی سیگنال جايگاه بندی در گوگل وجود دارا‌هستند که مشمول سیگنال های بدون واسطه و سیگنال های غیر بی واسطه می گردند.

سیگنال های بدون واسطه مشمول مهمترین کارداران تاثیرگذار بر سکو بندی و ارتقاء ترافیک سایت می‌باشند که  مهم‌ترین آنان، تشکیل داد بک لینک و پیوند میباشد.

نوع دوم، سیگنال های غیر بی واسطه اسم دارا‌هستند. آکادمی رایا پارس این سیگنال ها مشمول فاکتورهایی می‌باشند که به طور غیر بی واسطه بر مرتبه بندی سایت ها اثر میگذارند، البته به جهت کمبود داده ها و داده های عددی ظریف، تحت عنوان فاکتورهای بدون واسطه بهینه سازی گروه بندی نمی‌شوند. از جمله، شبکه‌های‌مردمی مهم‌ترین آنها محسوب میشوند.

آیا اثر تبلیغات در گوگل ادوردز بر seo وب سایت بدون واسطه میباشد؟
درین دربین لینک و پیوند های گوگل ادوردز تحت عنوان بک پیوند ها محسوب نمی‌شوند و همینطور ربات های گوگل نیز اصلا پیوند های what is seo تبلیغاتی را تحت عنوان بک لینک و پیوند های یک تارنما در لحاظ نمی گیرند.

پیوند های تبلیغاتی که در گوگل اکران داده میگردند، در واقع لینک و پیوند های Nofollow می باشند و به جهت وجود کادر های تبلیغاتی، در مجموع از نظر ربات های خزنده گوگل پنهان میگردند. براین اساس، اکران تبلیغات در گوگل هیچ تاثیری در جايگاه تارنما شما در حاصل گوگل نخواهد داشت.

به کار گیری از گوگل ادز و اثر آن بر seo وبسایت
همان طور که در مورد ها گذشته تیتر گردیده‌است، گوگل ادز از موردها تاثیرگذار به طور غیر بدون واسطه به حساب آورده می شود. پیرو اثر آن بر تارنما و بهبود seo را رسیدگی خوا هیم کرد.

تبلیغات گوگل و اثر آن بر روی مارک شما


با به کارگیری از تبلیغات گوگل، به نوعی در هم اکنون پررنگ کردن اسم تجاری خویش می‌باشید. در واقعیت گوگل ادز برای پرورش، چشم شدن و به خیال و خاطر سپردن تارنما و اسم تجاری شما بسیار دارای اهمیت میباشد.

بوسیله گوگل ادز می‌توانید علاوه بر تصویب مارک خویش در ذهن اشخاص، به راحتی مخاطبین را به سمت وبسایت و اسم تجاری خویش معطوف نمایید.

همینطور ارتقاء واحد سنجش جستجوی اسم مارک شما به راحتی باعث به پرورش مرتبه و واحد سنجش بازدید وب سایت شما می گردد. در سود مجال آن فرا می‌رسد که به شیت در آغاز گوگل وارد گردید.

گوگل ادز و ارتقا اشتراک گذاری لینک و پیوند های شما
همانگونه که در موردها قبل تیتر گردیده‌است، صفحات مجازی از دست اندرکاران تاثیرگذار از نوع غیر بدون واسطه محسوب می گردند. امروزه شبکه‌های‌عمومی به عضوی جدانشدنی از معاش روزانه اشخاص تبدیل گردیده اند و یوزرها شبکه های مردمی روزمره محتوای بخش اعظمی را دربرگیرنده مطالب، عکس، کلیپ و غیره را با دور و بری ها خویش به اشتراک میگذارند.

درین بین به اشتراک گذاری یک تارنما، در مارک سازی و ارتقا اعتبار آن بسیار دارای اهمیت میباشد. در واقعیت با تبلیغات گوگل، بازدید تارنما شما برای مدتی یکسری موازی می گردد و این یعنی ترازو اشتراک گذاری لینک و پیوند های شما در شبکه های عمومی نیز بیشتر شود. مثلا، فکر کنید فردی در زمان جست و جویبار یک کلمه و واژه با تبلیغات تارنما شما در بالای نتیجه ها روبرو می‌شود و بعد از کلیک بر روی آن، به محتوای وبسایت شما عشق مند می گردد. در‌این‌صورت، استفاده کننده با اشتراک گذاری آن با دوستانش در شبکه‌های‌عمومی مانند توئیتر، لینکدین وبسایت شمارا در معرض روءیت کرد دور و بری ها خویش قرار میدهد. در اینگونه قوانینی وبسایت شما به صورت مکرر در شبکه‌های‌عمومی به اشتراک گذارده میشود. این در حالی میباشد که با ارتقاء روزافزون شبکه‌های‌اجتماعی، نباید این مسئله تاثیرگذار را در ارتقای درجه وب سایت خویش فراموش نمایید.

آموزش سئو...
ما را در سایت آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو, نویسنده : علی سلطانی seotraining1 بازدید : 82 تاريخ : دوشنبه 24 مرداد 1401 ساعت: 14:39

Sitelinks که به فارسی « پیوندهای تارنما » آموزش سئو گفته میگردد عبارت از لینکهای بسیار پر طرفدار و اصلی می باشد که بوسیله روبات گوگل تشخیص داده گردیده و هنگام کاوش (چه برگه اساسی چه بقیه صفحه های) ذیل وبسایت نشان داده میشود. مانند تصویر تحت. این خصوصیت به یوزرها یاری می نماید تا خوب بتوانند به قسمت های اساسی یک وبسایت دسترسی پیدا نمایند.

Sitelinks چه سودی می رساند؟
Sitelinks به یوزرها شما امداد میکند تا هنگام کاوش به بخشهای متفاوت وبسایت شما سریع خیس دسترسی پیدا نمایند. از جمله چنانچه کسی منظور باشد تا وارد نصیب بهینه سازی وبسایت اینترنت گردد با جستجوی اینترنت آکادمی رایا پارس در گوگل و کلیک روی بازی به راحتی می‌تواند وارد این نصیب گردد. پیوند های اکران داده گردیده در وبسایت لینکس مبنی بر حق تقدم کلیک یوزرها و علایق آن ها نشان داده می شود.

Sitelinks چه‌طور تهیه می‌گردد؟
به طور مطلق گوگل راهی برای ارسال نشانی جهت قرار به دست آوردن در Sitelinks اکنون معرفی نکرده میباشد، چون این عمل به طور اتوماتیک به تشخیص روبات گوگل جاری ساختن می شود، البته شما با مواقعی what is seo که معرفی می کنیم به راحتی می‌توانید روبات گوگل را در گزینش لینکها جهت اکران در Sitelinks یاری نمائید و به سود مناسب دست یابید!

لینکهای متبوع بایستی به صورتی باشد که در تک تک صفحه ها وب سایت اکران داده گردد.
لینکهای متبوع عالی میباشد در نصیب فوقانی وبسایت (Navigation) قرار بگیرد.
لینکهای متبوع بایستی نسبت به بقیه لینکها، لینکهای ورودی زیادتری داشته باشند.
لینکهای متبوع می بایست Index باشند

آموزش سئو...
ما را در سایت آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو, نویسنده : علی سلطانی seotraining1 بازدید : 81 تاريخ : يکشنبه 23 مرداد 1401 ساعت: 15:54

بهینه سازی کلاه سیاه عبارت میباشد از تمامی تکنیک‌های غیررسمی که مدیریت وبسایت برای بالابردن مرتبه تارنما خویش به  شغل میبرد. آموزش سئو به عنوان مثالً چنانچه لینک و پیوند تهیه کردن مضر میباشد، در seo کلاه سیاه مدیریت تارنما برای ارتقای سکو وبسایت خویش بک لینک و پیوند میخرد. البته seo منفی به کار گیری تکنیک‌های seo کلاه سیاه برای یک حریف به قصد تخریب seo وب سایت اوست و درصورتی که بهینه سازی کلاه سیاه منجر افت سکو وبسایت شما خواهد شد، seo منفی هم میتواند با به عبارتی تکنیک به زیان seo تارنما شما باشد.

به لحاظ می رسد آکادمی رایا پارس که گوگل برای اجتناب از seo منفی راهکاری غیر از در نظرنگرفتن بهینه سازی کلاه سیاه در پیش رو ندارد. از جملهً در صورتی‌که شما 1000 بک پیوند برای وبسایت خویش ایجاد نمائید که فقط 10 تای آن‌ها پیوند‌های مرتبط و معتبری باشند، سایر لینک و پیوند‌های نامرتبط، بر بهینه سازی وبسایت شما اثر نخواهند گذاشت. به عبارت بی آلایش‌خیس شما از استعمال تکنیک های بهینه سازی کلاه سیاه خیر فایده خواهید کرد و خیر زیان، این نکته ممکن میباشد سبب ساز گردد اشخاص آماتور با فرض آنکه تکنیک‌های به کارگرفته گردیده از سوی آن‌ها به مجال بیشتری برای اثر گذاردن بر جايگاه وبسایت در گوگل داراست، به استعمال از تکنیک های بهینه سازی کلاه سیاه همچنان ادامه دهند.

نکته: گاهی در بهینه سازی منفی و بهینه سازی کلاه سیاه پیوند تولیدشده در سایتی که به حیث بی‌رابطه می رسد در واقع سبب ساز می‌گردد که یک پیوند موءثر به وبسایت داده گردد و به‌این برهان میباشد که در seo منفی فقط روی وب سایت‌هایی برای ایجاد لینک و پیوند تمرکز می گردد که توشه منفی برای گوگل دارا هستند.  

آیا seo منفی مشتمل بر هک کردن هم میگردد؟
در واقع خیلی به تعریف‌و‌تمجید ما از هک و بهینه سازی منفی بستگی داراست، اما در مجموع و طبق تعریف‌و‌تمجید همگانی این دو واژه و کلمه می‌اقتدار ذکر کرد که آری در بین seo منفی و هک رابطه وجود داراست. seo منفی و هک ممکن میباشد هدف های مشترکی داشته باشند. what is seo اما لزوماً به یک معنی نیستند. هکر به معنی عام کلمه و واژه در معنای فردی میباشد که بصورت غیرقانونی برای استحصال به داده ها یک سیستم دست به اقدامات غیررسمی می زند.

دقت داشته‌باشید که در بعضی مواقع یک هکر تنهاً به‌استدلال آنکه قادر است، به یک سیستم حمله می‌نماید. هجوم ها هکری متعددی به تارنما‌ها انجام شده که هیچ بهره مالی یا این که اطلاعاتی برای هکر نداشته و تنهاً به جهت جراحت‌رساندن به یک سیستم حمله انجام شده‌میباشد. این زمینه سبب ساز گردیده که در قانون ها برخی کشورها seo منفی نوعی هک به اکانت آمده و جرایم آن بر اساس جرایم هک در حیث گرفته‌خواهد شد.

در مقررات کشور‌ایران برای دوری از سوءبرداشت از لغات، تمامی اقداماتی که سبب ساز تخریب، سوء به کار گیری سوای اذن از داده ها و.... میگردد جرم تلقی میگردد و هک و بهینه سازی منفی هر دو درین پوسته جرم به‌اکانت می آیند.

seo منفی از چه گنجایش هایی برای ایفا عمل خویش استعمال می نماید
به کار گیری از پیوند‌ها در بهینه سازی منفی
ساخت‌و‌ساز هزاران پیوند به وبسایت حریف که تمامی از وبسایت‌های بد تهیه و تنظیم گردیده‌اند. گوگل و کارشناسان جدا گوگل مانند مت کاتس Matt cutts در باره اثرگذاری این راه شک و تردید خویش را اعلام کرده‌اند اما در صورتی لینک و پیوند‌ها در وب سایت‌هایی با چهار نوع محتوای نام برده در ابتدا باشد، همچنان احتمال جراحت بهینه سازی وب سایت وجود دارااست.
خرید بک پیوند از تارنما‌‌هایی که در گوگل پنالتی گردیده‌اند یا این که خرید بک لینک و پیوند از وبسایت‌هایی که به فروش بک پیوند آوازه بالایی دارا‌هستند. اثر گذاری این شیوه هم آیتم شک وتردید میباشد. مت کاتس درباره تاثیر بخشی این طریق میگوید که: هزینه اجرا آن بیشتراز هزینه موردنیاز برای بهینه سازی کردن وبسایت چهت نیل به جايگاه عالی در گوگل برای لغات کلیدی مالامال ترافیک خواهد بود. که عملاً در معنای مقرون‌به‌صرفه نبودن این نحوه برای seo منفی میباشد.
محتوا و طریق به کارگیری از آن در بهینه سازی منفی
ساخت‌و‌ساز کامنت‌های اسپم به طور کامنت‌هایی با به کار گیری عبارات کلیدی به مراد بالابردن ترازو لغات کلیدی در کاغذ و اکران متعدد ورقه برای موتورهای کاوش، در حالتی‌که تعداد این کامنت‌ها زیاد باشد و بصورت خود کار ایجاد شوند ممکن میباشد تحت عنوان هک در حیث گرفته‌شوند. برای اجتناب از این شیوه می بایست درج کامنت را به درج کد کپچا به وسیله مخاطب محصور فرمائید یا این که درج کامنت را محصور به پذیرش رئیس وب سایت فرمایید.
ایندکس کردن نشانی وب سایت یا این که URL با محتوای بد، درصورتی که هکرها بتوانند با نفوذ به سیستم رئیس محتوای وب سایت CMS در وب سایت شما محتوا درج نمایند این طرز مطلقاً هک محسوب گردد. استعمال از سیستم‌های رئیس محتوای متن گشوده خطر اینگونه حملاتی را بیشتر خواهد کرد.
درج عکس‌های حجیم وب سایت شما در دیگر وبسایت‌ها و بلاگ‌ها به طور Hotlinking با غرض بالابردن ترازو ترافیک سرور شما و کاهش سرعت بار گذاری وبسایت، این نحوه همچنان بر روی بهینه سازی تارنما شما مفید میباشد و گوگل و دیگر مرورگرها اهیمتی به جهت نماید بودن وب سایت شما نمی‌دهد. آن ها وبسایت‌هایی را که شایسته ترین تجربیات کاربری را ارائه میدهند را به یوزرها خویش معرفی خواهند کرد.

آموزش سئو...
ما را در سایت آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو, نویسنده : علی سلطانی seotraining1 بازدید : 63 تاريخ : شنبه 22 مرداد 1401 ساعت: 16:08

سالهاست که تارنما ها بوسیله پنگوئن نظارت  و در شکل بروز وضعیت بازنویسی و فریب، سکو بندی شان مبتلا نقص‌ میشود. هنگامی شما در وبسایت کاری نموده اید که سبب بدبینی شد‌ه‌است، آموزش سئو به طور طبیعی گوگل برای پرهیز از هرگونه جراحت به کاربرانش، شما‌را جریمه می نماید. برای خروج از این شرایط، می بایست قوانینی را ساخت نمایید تا سبب ساز جلب پشت گرمی دوباره گوگل گردد.

ولی نقص‌ اینجا بود که پژوهش های گوگل پنگوئن، آکادمی رایا پارس به طور عصر ای ایفا میشد. وب سایت هایی که پیوندهایشان به صورت ناخواسته حذف یا این که رد گردیده اند، بایستی برای نظارت دوباره حوصله می کردند که می توانست از 6 ماه تا یکسال به ارتفاع انجامد.

با این حالا ، آپ دیت رسانی پایانی  الگوریتم پنگوئن که در سپتامبر 2016 منتشر شد، بدین مضمون‌ بود  که دیگر صرف بلند مقطع هنگامی در عمل وجود ندارد. what is seo پنگوئن اینک به طور لحظه ای جاری ساختن می‌شود و پیوندهای ناخواسته و اسپم را فورا بی قیمت می نماید تا این چنین با آن‌ها واکنش نماید.

 

نقش پنگوئن در بهینه سازی
پیوندهایی که چگونگی پایینی دارا هستند، نادیده گرفته گردیده و از قیمت آن‌ها کاسته می گردد. درصورتی که الگوریتم پنگوئن تعداد متعددی پیوند بی چگونگی را تشخیص دهد، قادر است تصمیم بگیرد که تک تک ارتباطات را بی تاثیر نماید که به شدت مضر خواهد بود. پنگوئن به طور لحظه ای به رسیدگی و بروزرسانی میپردازد که مکان هرگونه سوء به کار گیری از زمان خالی را نیز از دربین می‌برد. از طرفی این بدان معناست که در حالتی که گوگل متوجه بازنویسی لینک و پیوند ها و اخذ سیگنال های اسپم خواهد شد، فورا مبادرت به جریمه و تنبیه وب سایت غلط فعالیت می نماید. همچنین فرآیند جلب اتکا پنگوئن نیز بسیار آسوده خیس می گردد، چون دیگر بدون چاره نیستید ماه ها چشم به راه نظارت دوباره گردید.

به کار گیری از طریق های بهینه سازی کلاه سیاه در پیوند سازی سبب میگردد به وسیله پنگوئن مقصود قرار بگیرید. هرچند سرعت جریمه این الگوریتم سریع خیس از هروقت دیگری میباشد، البته همان گونه که اشاره شد، مطالعه به جلب اعتنا و اتکا نیز در کمترین فرصت شکل میگیرد، اما در معنای تکرار این چرخه وجود ندارد، چون پشت گرمی به سیستم چیزی وجود ندارد که بخواهد بارها شکل بگیرد.

مانند الگوریتم رقص، پنگوئن نیز یک کدام از کارداران نوسان در سکو بندی و حاصل کاوش میباشد. برهان این زمینه همت لحظه ای آن میباشد و از آنجایی که وبسایت های بیشمار فعالی وجود داراست، اثر اجتناب ناپذیری داراست.

آموزش سئو...
ما را در سایت آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو, نویسنده : علی سلطانی seotraining1 بازدید : 78 تاريخ : چهارشنبه 19 مرداد 1401 ساعت: 16:18

یکی دلایل تغییر تحول الگوریتم های گوگل به جستجوی معنایی، ظهور جستجوی صوتی یا این که Voice Search میباشد. آموزش سئو امروزه به کارگیری از جستجوی صوتی خیلی متداول گردیده‌است و حدودا ۳۳ درصد از یوزرها از امر های صوتی برای کاوش به کارگیری می نمایند. سئو وبسایت برای جستجوی صوتی تفاوت خیلی متعددی با جستجوی بی آلایش داراست. چون در جستجوی صوتی می بایست فورا به سراغ مقصود اساسی مخاطب بروید.

برای اینکه بتوانید از این مورد به عایدی خودتان به کار گیری نمایید، همت فرمائید در به عبارتی اولِ شیت به یک پرسش جامع و کلی جواب دهید و بعد به سراغ سوالهای جزئی خیس بروید. از داده های ساختار یافته (Structured Data) استعمال فرمائید تا گوگل بتواند به راحتی محتوای شما و مضمون‌ آن را متوجه خواهد شد.

از جمله در صورتی‌که فروشنده وسایل ورزشی می‌باشید، می‌توانید یک محتوا درباره ی وسایل مایحتاج برای کوهنوردی فراهم فرمایید و در بالای متن از داده های ساختار یافته به کارگیری نمایید. همینطور می‌توانید در زمینه‌ی ضوابط کوهنوردی و کارهایی که بایستی در طول های اضطراری جاری ساختن دهید، هم سخن فرمائید.

دقت بیشتر به تاپیک به مکان واژه و کلمه کلیدی
اینک گوگل التفات کمتری به کلمه ها کلیدی میدهد و به مکان آن روی مورد مقاله‌ها تمرکز می نماید. شما هم می بایست به تاپیک های بزرگ ای تصور کنید که میتوانید در مقاله ها خودتان به طور جزئی به آنان بپردازید. مقصود این میباشد که یک نوشته ی علمی جامع، کیفیت عالی و مخصوص ساخت نمایید.

به همین خیال به مکان تایپ کردن محتواهای خرد و غیروابسته در موضوعات دور از هم، عالی میباشد راهنماهای کاملی را برای یوزرها خودتان ساخت‌و‌ساز نمائید تا مخاطب بتواند بیشترین به کار گیری را از آن چیره شود.

حق تقدم نخستین: غرض استفاده کننده
در حال حاضر استفاده کننده به جای این که به مقصود لغت ها کلیدی اعتنا نماید، بیشتر به مقصود استفاده کننده اعتنا می نماید. با تحقیق کوئری هایی که منجر گردیده استفاده کننده به وبسایت شما هدایت گردد، شما میتوانید گروهی از تاپیک ها را پیدا فرمایید که می‌توانید براساس آن‌ها محتوا ساخت فرمائید.

شما می‌توانید لیستی از کلمه ها کلیدی ساخت‌و‌ساز فرمایید و آنها را براساس مقصود مخاطب آراسته فرمایید. مثلا، «ارتفاع قدمت باتری آیفون و اندروید» و «مقایسه تلفن همراه های اندروید و آیفون» هر دو در تیم بندی «مقایسه تلفن همراه هوشمند» قرار میگیرند.

در مقابل «راهنمای خرید آیفون ۱۲» و «شایسته ترین جای برای خرید آیفون ۱۲» هر دو در مجموعه بندی خرید قرار می‌گیرند و نماد دهنده این می باشند که استفاده کننده قصد خرید موبایل را داراست.

بعداز اینکه غرض استفاده کننده از کاوش را متوجه شدید، عملکرد نمائید به مکان ساخت‌و‌ساز محتوا راجع به یک تاپیک یا این که کلمه و واژه کلیدی خاص، محتواهایی ساخت و ساز نمائید که به غرض مخاطب جواب می‌دهد.

آموزش سئو...
ما را در سایت آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو, نویسنده : علی سلطانی seotraining1 بازدید : 73 تاريخ : سه شنبه 18 مرداد 1401 ساعت: 13:54

این URLها برای امداد به شما در تقابل آموزش سئو با محتواهای تکراری که می توانند بر همت وبسایت شما اثر بگذارند، به وجود آمده‌اند.

البته، به‌طور خاص، دلایل متعددی وجود دارااست که شما بایستی از URLهای کنونیکال تحت عنوان یکی‌از طریق‌های سئوی تکنیکال در منطقههای تحت تمرکز فرمائید:

URLی که می بایست در حاصل کاوش نشانه داده گردد را مشخص و معلوم نمایید
زمانی که یک URL کنونیکال را تهیه و تنظیم میکنید، نشانه می‌دهید که کدام ورژن از یک کاغذ بایستی در SERP اکران داده گردد.

بدین نمونه نگاه نمایید؛ به نظرتان روی کدام یک از دو لینک و پیوند ذیل کلیک خواهید کرد؟

https://www.domain.com/page-1/

https://www.domain.com/index.php؟id=2

به احتمال زیاد، او‌لین. این‌طور وجود ندارد؟

از canonical برای معین کردن URLی که میخواهید در موتورهای کاوش مثل گوگل سکو بگیرد، به کار گیری نمائید.

سیگنال‌های لینک و پیوند را از روش صفحه های تکراری یا این که شبیه، مخلوط نمائید
هنگامی در تارنما خویش صفحه ها تکراری یا این که حدودا یکسان دارید، این احتمال وجود داراست که URLهای غیر وابسته بتوانند از منابع فرنگی، لینک و پیوند‌هایی را به دست بیاورند.

از URLهای کنونیکال به کار گیری نمایید تا کلیه سیگنال‌های لینک و پیوند‌هایی را که از یک سری شیت در یک URL واحد مشخص و معلوم کرده‌اید، تلفیق و مخلوط فرمایید. این شغل به خودی خویش میتواند به تارنما شما یاری دهد تا جايگاه بگیرد، چون سیگنال‎‌هایی که در شرایط معمولی در یک‌سری URL متفاوت توزیع می گردند، در یک ورقه پر ارزش‌خیس قرار می گیرند.

مدیر محتوای هم زمان
این دستور غیرمعمول وجود ندارد که محتوا در اینترنت‎تارنما‎‌های متعدد به طور به طور همزمان پخش گردد تا در مقابل مخاطبان نو قرار بگیرد.

برای خودداری از رنکینگ صفحه ها تکراری در SERP و اعتقاد و باور جستن از این‌ نکته که محتوای مهم به عبارتی محتوای مرتبه گرفته بوسیله گوگل میباشد، میتوانید از URLهای کنونیکال برای مخلوط سیگنال‎‌های رنکینگ استعمال فرمایید.

دوری از کرال شدن صفحه ها تکراری به وسیله گوگل بات
چنانچه یک اینترنت‌تارنما گرانقدر با تعدا صفحه های زیاد دارید، میتوانید از URLهای کنونیکال به کار گیری فرمایید تا اعتقادوباور نتایج گردد که ربات گوگل به مکان مثال‌های اسکن گردیده یک برگه در ورژن‏‌های گوشی و دسکتاپ، وقت خویش را صرف پردازش صفحه ها نو تارنما شما می‎نماید.

به عبارتی‌طور که در مقاله ها گذشته گفته‌ایم، کرال باجت برای اکثر وبسایت‌ها زمینه‌ای ساخت و ساز نمی‎نماید، مگر اینکه تارنما شما صدها هزار کاغذ یا این که بیشتر داشته باشد.

آموزش سئو...
ما را در سایت آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو, نویسنده : علی سلطانی seotraining1 بازدید : 87 تاريخ : چهارشنبه 12 مرداد 1401 ساعت: 15:46